Thursday, January 29, 2004

صبحانه يک وب‌سایت خبری دسته‌جمعی است که از حزب‌الهی و کمونيست در آن به مطالب جالبی که در اینترنت پيدا می‌کنند لينک می‌دهند. همه آزادند که با توجه به چند محدوديت کوچک (مانند ممنوعيت تبليغ برای خود و لينک دادن به وب‌لاگ) روزی يک مطلب در آن بنويسند. جايی بود که مردم برای همديگر می‌نوشتند و من هيچ کار جز تر و تميز نگه‌داشتنش و حفظ کيفيتش نمی‌کردم. حتی آگهی هم نداشت و درنتيجه هيچ سود مالی‌ای برای من نداشت.

حالا کلی ايميل از خوانندگانش گرفته‌ام که فيلترشدن کاملش را خبر می‌دهند و اينکه ديگر نمی‌توانند در آن بنويسند يا بخوانندش، و گفته‌اند که بايد چاره‌ای کرد.

گمان می‌کنم بجز آدم‌های گردن‌کلفت مهربانی که دوست و آشنايی در مخابرات دارند و ممکن از راه نفوذشان کاری بتوانند بکند، تنها راهی که برای ما آدم‌های عادی می‌ماند اين است که بر طبق گفته‌ی خود امور مشترکين شرکت مخابرات، با شماره تلفن‌های آنها تماس بگيريم و بپرسيم که چرا صبحانه را فيلتر کرده‌اند و بخواهيم که بازش کنند.

شماره‌ها اين‌هاست: 8031531، 8031530 و 8031509. بدانيد که در ايران و حتی در جاهای ديگر دنيا هم هر تلفن اثرش از ۱۰۰تا ايميل بيشتر است.

بقيه‌ی تلفن‌های تماس امور ارتباطات ديتای شرکت مخابرات (DCI) هم در وب‌سايتشان هست.
تکميل: يکی از بچه‌ها ايميل زده و گفته که برای اين کار بايد با رياست كل حراست وزارت مخابرات به شماره تلفن 8112692 تماس بگيريد. (لامصب اسمش هم ترسناک است.)
از هودر

No comments: